Torsdagkväll

Då har ytterligare en vecka passerat. Nu har vi fått känna på lite hur det är att bara vara 3 personer i familjen. (Boendes hemma alltså) Det är tomt och huset är stort. Men det känns ändå helt ok! Filip trivs jättebra och imorgon är det premiärmatch. De spelar både fredag, lördag och söndag och dessa veckor har de tränat stenhårt.
Ida trivs oxå jättebra och vi hörs av varje dag på viber eller skype, skickar bilder eller bara skriver nåt litet, det är ju toppen att det finns!
Freddan har rest både förra och denna veckan, så faktiskt har vi bara varit 2 personer här hemma, och Molly såklart. Olle har fullt upp i skolan med massor av läxor VARJE dag och så hockeyträning tisdagar och torsdagar. Inte lustigt att veckorna flyger iväg.
Vi försöker hitta ett datum så vi kan åka och hälsa på Filip och se när de spelar. Jag skulle gärna åka redan i helgen. Ska undersöka om det går att se matcherna på nätet åtminstone.
Idag blev det en sväng till Ikea med Åsa. Hon skulle handla lite så jag följde med. Givetvis passade vi på att käka lunch där. Förutom värmeljus och servetter och lite annat smått och gott, så köpte jag även dessa ljus. Batteridrivna:) Vilken bra grej! Köpte bara 2 par, men vill ha fler!
Och när vi nu ändå var på Ikea så kunde jag inte låta bli att köpa kräftor. Så imorgon (fredag) ska det surplas kräftor igen, mums va gott!
Helgen ligger oplanerad, Olle har ingen hockey, de spelar matcher varannan helg, så denna är fri. Kanske kan det bli en tur till stranden, vore underbart skönt.
Önskar alla en underbar helg!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej!
Låter härligt med stranden....Skulle jag också kunna tänka mig:)
Sitter på jobbet o inväntar mina kompisar så vi kan börja dagens sysslor. Ser fram emot en ledig helg.
Skulle vilja ha Filips adress så jag kan skicka boken till honom. Så om du läser detta själv Filip, hör av dig på fb el här, så skickar jag Uppgörelsen till dig.Så himla bra!
Ha det bra allihop o hälsa! Kram

2013-09-20 @ 06:39:22
Postat av: Carina

Filles adress:

1 Beaver Brook Rd
Unit 13
Danbury Connecticut 06810

Han kommer bli överlycklig Marie!
KRAM

2013-09-20 @ 13:23:57
Postat av: Syster Malin

Stranden låter ju inte helt fel...!! Sol och en drink och lite god mat på det. Imorgon spelar Hilma fotboll i Väderstad, samling kl 8.00 så det blir sängen för oss nu. Hoppas det blir stranden för er i helgen, dela gärna med dig lite bilder så jag kan drömma mig bort lite:) kram

2013-09-20 @ 22:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0