Regn och åter regn

Idag är det tredje dan på raken som det regnar här. Det har blivit mycket soffhäng och tv-tittande för min del, vilket varit skönt. I helgen däremot så hade vi toppenväder, och det blev en sväng till stranden!
Vi tog det lugnt på morgonen, gick runt sjön med Molly, sen lämnade vi henne hemma hos Sandy och åkte iväg. Tyvärr tar det sin lilla tid att ta sig dit, mycket trafik, men det är det värt när man väl är framme. Vi började med att äta lunch på det stora rosa hotellet som ligger på Clearwater beach. Utsikten var det inge fel på, men maten var helt smaklös.
Det är så fint när man kör in mot stranden.
Utsikten från Hyatt Regency Hotel
Jag åt en cobb sallad, ser god ut, men smakade absolut ingenting....
På vägen hem åkte vi längs med stränderna söderut, Madeira Beach, Treasure Island. Olle var hemma med kompisar, och på kvällen blev det bio för honom och middag för mig o Freddan på Macaroni Grill.
Filip spelade sina premiärmatcher i helgen. Tyvärr gick det inge vidare alls, förlust i alla matcher, men Filip var jättenöjd med sin insats och det är ju bra trots allt. Idag har vi bokat biljetter, så den 18/10 åker vi och hälsar på och tittar på matcher. De spelar både lördag och söndag den helgen, ska bli så kul o se!
Nu ska jag nog återgå till soffan, där Molly redan ligger:)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor o Farfar

Så sugen man blir!! Kram

2013-09-26 @ 21:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0