Labor Day weekend

Här har vi haft långledigt, hur skönt som helst! Helgen har spenderats i hockeyhallen i Ellenton, då Olle spelat cup. Det började bra, med 2 vinster, men sen blev det 2 förluster och vi var ute. Enda fördelen med det var att vi fick måndagen helt ledig.
På väg mot söndagens 2 matcher.... Dessa killar hängde med hem efter lördagens match och sov över hos oss.
Joey, Nolan, och Adam. Bak sitter Drew och Olle. Så härliga killar!
 
Här är sista matchen, vi i svart mot Atlanta Phoenix i vitt. Olle back nr 22. Jämnt och spännande, när 2 min återstod av matchen var ställningen 1-1 och vi behövde vinna för att komma till final. Men tyvärr slutade det men förlust 1-2....
 
Filip och Rikard är nu framme i Danbury, Connecticut där de ska bo. De var så ivriga att komma iväg, så de åkte redan på fredagkväll. Då körde de till Savannah och övernattade där. Fortsatte på lördagen till North Carolina och övernattade hos Rikards tjej på hennes college. Igår (söndag) åkte de vidare först på eftermiddagen och körde resterande sträcka. Jag fick sms 02,30 att de var framme! Lägenheten är helt fantastisk, stor och rymlig, jag har bett Filip skicka bilder så jag kan visa här. Idag har de installerat sig och även hunnit åka till sin nya hemmarink och provat isen :)
Ivriga att komma iväg! Rikard, Caleb och Fille
Bilen var fullproppad!
Caleb körde egen bil, tre hade aldrig fått plats.
Så skönt att de är framme och att resan gick bra.
 
Idag har vi röjt och städat ur garaget, gått runt sjön och även solat en stund. En bra dag! Nu ska vi fixa mat och sen tror jag det får bli en film. Olle är och fiskar med Gehrig och Molly ligger och slappar som bara hon kan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Skönt att grabbarna är framme o att resan gick bra! Hoppas det kommer lite bilder snart:) Jag ska åka o handla lite innan jag ska med Ivar till tandläkaren och sen drar jag till Gränna för lite skolarbete:)
Ikväll ska vi gå på ett AA-möte i Tranås, vilket ingår i utbildningen.
Ha det så skönt i solen, här ska det bli bra väder i helgen, härligt!
Kram

2013-09-03 @ 08:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0