Konsert!

Igårkväll var jag med Jenny, Kelly och Dawn (hockeymammor) på Maroon 5 och Kelly Clarkson. Attans vad det var bra! Första gången som jag var på Amphiteatern här i Tampa. Den ligger mittemot HardRock Cafe för er som varit här. En utomhus scen, hur häftigt som helst. Enda nackdelen var väl att det var så otroligt varmt och svettigt. Luftfuktigheten är hög här om man säger så.
Jenny hämtade upp mig och lämnade Joey hos Olle så de kunde hänga. Fredrik är nämligen i Atlanta på mässa, men kommer hem i eftermiddag. Konserten började kl 19 och vi åkte härifrån strax före 18, men inte hade vi räknat med att det skulle vara trafikkaos. Vi var väl på plats 19,30 och då var vi tvugna att äta lite. Kelly Clarkson var först ut och hon spelade givetvis de allra bästa låtarna först, så vi hörde dem, men såg tyvärr inte.
Kelly Clarkson, så bra!
Vi hade sittplatser :)
Jenny, jag, Kelly och Dawn
och så Maroon 5, vilket drag!!!
Nu vill jag gå igen! Imorgon spelar Kid Rock, hade jag gärna gått på, men då är det hockey som gäller. Olle spelar 2 matcher i Ellenton, 08:45 och 14:30, lika kul det!
Idag ska jag bara lata mig här hemma och vänta på att Freddan ska komma hem. Olle har precis blivit upphämtad av Casey, han ska följa med och titta på hans hockeymatch.
Ikväll blir det grill hemma hos Tobbe som har gäster på besök.
GRATTIS till ♥IDA♥ som har namnsdag idag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0