Tjejerna är här!

Flyget landade 10 min senare än beräknat igårkväll, helt ok. Jag möttes av 3 trötta men glada tjejer, och resan hade gått superbra. Vi var hemma runt midnatt och det första vi får se är en raccoon på grannens uppfart. Har inte sett någon på evigheter, så det var ju lite kul att den visade sig just då. Molly blev alldeles till sig när Ida klev in genom dörren, hon visste inte vart hon skulle ta vägen, så söt.
Imorse var Ida och Linn uppe redan 07,30 så vi hade långfrukost och väntade till kl 10,00 innan vi väckte Matilda som sov som bäst. Vi tog med oss Molly och visade tjejerna Cory Lake, gick även förbi hos Tobbe o Åsa, så det blev en runda på 7km.
Hem och fixa till sig och käka en snabb lunch och sen skjutsade jag tjejerna till Wiregrass. De hann bara med 3 butiker på 2 timmar, men lite fynd blev det allt. Jag åkte hem och la mig på bryggan istället för att gå på Wiregrass.
Hämtade tjejerna på Wiregrass och Olle och Adam hos Adam och nu har även Gehrig anslutit. Tjejerna har jag skjutsat vidare till Busch Gardens där de ska gå på Howl´o´Scream (spökevent Halloween)
Killarna är hemma och fiskar
Nu ska jag sätta mig med en skål jordnötsringar och lite godis som Ida hade med sig hem! Tur att det är lördag:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0