Shopping, långlunch och mottagande

Igår mötte jag upp Jenny på International Plaza innan vi hade lunch date med Yoona. Jag sprang in på H&M snabbt och fyndade 2 blusar, 2 klänningar och ett par brallor.
Därefter åkte vi till Universitetet och hämtade Yoona och så åkte vi till en koreansk restaurang som heter The Rice Market. Jösses så god mat!
En massa småplock och i mitten av bordet grillades kött av olika slag. Vi satt i 3h och åt och pratade, hur trevligt som helst!
Senare på kvällen landade Tommy och Patricia, så jag åkte hem till dem och fixade lite soppa. Klockan hann slå midnatt innnan jag åkte hemåt :) Kul att de är här och nu ska jag hjälpa till så gott jag kan med att packa ihop deras hus.
Filip spelade match igår och de förlorade med 1-5, Fille fick assist. Han har tyvärr blivit sjuk, feber och halsont, hoppas det går över snabbt.
Ikväll kommer Freddan hem, äntligen!
 

Kommentarer
Postat av: din bästa dotter Ida

Vi vill ha uppdatering! ;) <3

2013-10-10 @ 10:46:01
URL: http://idaakermark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0