Höstlov i Florida #fl13bästa (instagram)

Tyvärr har ju inte Olle ledigt från skolan, utan han måste gå upp som vanligt på morgnarna och det gör han utan att klaga det minsta. Howl´o´Scream blev lyckat för tjejerna, men de gick inte in i ett enda av de olika spökhusen, fegisar! Nej,men det var minst 40 min kö så de avstod. Efter ca 5 h fick jag sms om att de var nöjda (trötta och jetlaggade). När de kom hem såg det ut så här i köket. Äntligen WIFI!
Söndagen blev sol och båtdag. Freddan kom hem från Charlotte, NC, där han varit på bröllop och vi hann med att slappa lite innan vi åkte över på middag hos Tobbe och Åsa som hade besök från Sverige. Tjejerna fixade tacomiddag som även Olle och hans kompisar fick avnjuta. De badade bubbelpool och hade mys här hemma.
Igår måndag tog vi en shoppingdag. Vi började med att åka till Ellenton och tjejerna shoppade för glatta livet. De ville även stanna i Brandon på vägen hem, så vi var inte hemma förrän kl 21.00. Jösses så trött jag var då! Tjejerna fick själva fixa middag när vi äntligen kom hem, själv tog jag en skål ostbågar ;)
Bild snodd från Instagram. Lyckliga och nöjda efter en HELDAGS shopping.
Även idag måndag blev en sol och båtdag. Så perfekt väder vi har! Tjejerna har fått färg (bränt sig lite trots att de är jätteduktiga att smörja in sig). De tog en tur med båten idag. Ida kör båten själv, det gör inte jag.....
Molly undra vad som händer?! Hon som älskar att åka båt!
Ikväll fick vi äntligen till en middag hemma tillsammans. Dessvärre utan Olle som är på hockeyträning. Vi fick inviga vår nya fina form som Linn hade med sig. TACK fam Qvenild! Här är den dock diskad och klar:)
Vi grillade kyckling och fläskfilé och tjejerna gillade min vitkålsgratäng, kul!
Nu har de åkt iväg på bio, tror de ska se "Bad Grandpa", men ej säker. Ev tar de ett besök på glasstället Coldstone innan.
Imorgon vill de följa med mig på Zumba pass, sen sola och bada. På kvällen ska vi gå och se Selena Gomez i Forum, som jag och Freddan köpte biljetter till. En liten överraskning :)
På torsdag är det Halloween så då får vi se vad som händer.....!
Ute är det 22 grader och ingen luftfuktighet, underbart! (Klockan är 21:15)
Skjutdörrarna är öppna och jag och Freddan kollar Lightning matchen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Så härligt väder!! Känner igen mig i känslan bland alla shoppingpåsar!!;) Här är det inte mycket shopping, bara plugg just nu! Massa arbeten som ska göras fram till jul...puh... Får se om vi kan hitta på nåt kul nån dag med:)) Ha det så kul på Selena ikväll!!👍 kram!

2013-10-30 @ 07:26:38
Postat av: Björn & Vicky

Carina, Freddan, Olle & Molly! Återigen tack snälla för gästfriheten och allt ni gör för tjejerna, det är ju omöjligt att ha det bättre!
Här hemma är det iaf riktigt varmt för årstiden, 10*varmt ;-)
Må så gott! Kram Björn & Vicky

2013-10-30 @ 21:30:31
Postat av: Alexandra

Tur att alla inte är zumbazvikers :D

2013-11-01 @ 10:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0