Hej Hopp!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Det har gått i ett här sen Tommy och Patricia kom och nu har de redan åkt hem! Vi har tömt deras hus som nu är sålt och överlämnat till nya ägare. I stort sett alla möbler såldes men lite fick de med sig hem tillsammans med personliga saker som packades i kartonger och som nu ska skeppas hem till Sverige. Jag passade på att roffa åt mig en hel massa bra saker, tusen tack igen! Patricia stannade ytterligare ett par dagar efter att Tommy åkt hem. Då fixade vi med det sista i huset, och givetvis blev det en hel del shopping.
Vi hann även med att ha kräftskiva. Detta blev tredje gången vi ordnade en och alla tycker det är så kul! Vi hade bjudit in 19 personer totalt och 15 kom, kul! Kräfthattar på, snaps och snapsvisor, och 8 paket kräftor slurpade vi i oss. (Jag, Åsa och Mia bidrog mest till att kräforna gick åt gissar jag)
Det var mysigt att komma upp morgonen efter, ordning o reda och belysningen som lös så fint.
Resterande dagar innan Patricia åkte hem i lördags bestod som sagt av shopping och mer shopping. Vi avverkade alla TJ Maxx och Marshall´s i närheten, Brandon köpcenter, Wiregrass och Ellenton outlet mm.
Vätskepaus och lunch på Bahama Breeze i Brandon i torsdags.
Manikyr och pedikyr på Venetian Nail & Spa i Wiregrass
Middag på favoriten Bonefish i fredagskväll. Deras Bang Bang shrimp och Ahi Tuna är så gott!
 
 
I lördags flög Patricia hem till Sverige och hann precis träffa Ida som spenderat helgen hos Alicia.
När jag släppt av Patricia på flygplatsen, hämtade jag upp Yoona på Universitet och så åkte vi till Clearwater för att se Olle spela match. Det blev en vinst och en förlust, och Olle hade 2 assist.
Filip spelade match i lördags som de vann, igår förlust och idag kl 13.00 spelar de mot Philadelphia Jr Flyers.
På fredag åker vi och hälsar på Filip och gänget och vi får se 2 hemma matcher, ska bli så kul!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0