Torsdag

Idag har det varit en ganska grå dag. Solen har visat sig korta stunder bara, men det har passat mig bra då jag varit inne och tvättat, städat och bäddat tills gästerna kommer på lördag.
Så fort Ida åkte härifrån tog Olle tag i att flytta upp sina kläder till sitt nya rum. Vilket innebar att alla Idas saker hamnade i en stor salig röra i hennes nya rum. Men nu har alla kläder bytt plats och hamnat på rätt ställe, skönt o ha fått det gjort. Det blir ganska mycket kläder när man plockar ut allt ur garderoberna.
Ikväll efter träningen stannar Olle hos Joey. Olles klass åker till SeaWorld imorgon, men han ville inte följa med på det. De som stannar hemma får sitta i skolan o läsa eller nåt, så han ska få vara ledig imorgon. Joey har ledig dag så det passar ju perfekt. På lördag spelar de 2 matcher i Ellenton, och efter det ska både Adam och Joey med hem till oss. Så det blir fullt hus här!
Sophia & Co landar runt 18-tiden så vi hinner hem och fixa middag.
Fick frågan idag (igen) vad vi önskade oss från Sverige. När Ida kom hade jag beställt väldigt mycket godis, som vi (läs jag) redan ätit upp. Det går ju verkligen inte att låta bli! Nåja, är rädd för att det kommer bli en hel del socker framöver oxå........
Hade även bett Ida köpa med sig dessa fina glas! I somras när vi var hemma såg jag dem överallt och tyckte de var så fina.
Tyvärr gick 3 av 12 glas sönder lite i frakten, (bara små flisor som lossnat)  men då tipsade bästa Martina mig om att ha dem som ljuslyktor, perfekt! Älskar dem!
Sist men inte minst så har Alva fyllt 14 år idag, GRATTIS igen! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0