Thanksgiving och Black Friday

Idag är det fredag och den stora shoppingdagen här! Jag har köpt de första julklapparna, men jag gjorde det via nätet. Orkar inte trängas ute bland allt folk, det är galet! Det gjorde däremot Fredrik, Jonas och Stefan. Olle spelar Silver Sticks (turnering) och hade 2 matcher i Ellenton idag, så de passade på att shoppa lite emellan matcherna. Jag valde att stanna hemma på förmiddagen och ta Molly runt sjön. Första matchen spelade de jättebra mot Miami Toros, som är bäst i Florida, och förlorade med 1-3. ( Tredje målet i öppen bur) Superjämnt och de spelade sin bästa match i år tydligen. Andra matchen såg jag och den var onödigt spännande, den slutade oavgjort 3-3. 
Imorgon är det match kl 10,00 i Brandon, dags för vinst då.
Thanksgiving firade vi i torsdags, men i år skippade vi kalkonen. Åsa gjorde supergod kyckling i ugn med rostade rotfrukter och ljuvlig svampsås, jag bidrog med gratinerat blomkålsmos. Till efterrätt gjorde jag knäckig äppelpaj och vaniljglass, toppenmiddag! Olle var hos Adam och fick en hederlig amerikansk Thanksgiving middag, så han var oxå nöjd.
Vi har även hunnit med att slappa i soffan, jag och Molly :)
Hur söt?!
I helgen ska även utebelysningen upp och gran ska köpas, mysigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Söta Molly,helt avslappad med en liten bit tunga utanför!

2013-11-30 @ 11:27:19
Postat av: Din favorit dotter

vi vill se matbilder också! ;)

2013-11-30 @ 18:57:17
URL: http://idaakermark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0