Torsdagkväll

Fredag imorgon! Inga röda dagar eller kortvecka här.  Fredrik är på väg hem från Knoxville, åkte igår och kommer hem sent ikväll.
Olle jobbar på ett litet skolprojekt här ikväll, ganska mycket sånt. Men han fixar allt lätt som en plätt och den här gången skulle det bli en "bil".
Blås upp ballongen och bilen åker iväg. Det gäller att komma så långt som möjligt.
Ida har  jobbat på sin önskelista.....Sweet Sixteen firas stort här i USA......och visst önska kan man ju alltid:)
Själv har jag lagat middag. Ikväll blev det "Färskostsfyllda baconinlindade kycklingfileer med vitkålsgratäng". Mycket gott, och superenkelt! Jag hittar mycket bra recept på 56kilo.se och Matplatsen.net bl.a.
Annars har det inte hänt så mycket här i veckan. Förutom att vi har deklarerat, jag har bakat kesobröd, zumbat, gått runt sjön, tvättat, handlat mat, lagat mer mat, skypat, slappat i solstolen, läst bok, skjutsat på barn.
Imorgon är det high school match för Olle, och den börjar 20,30 i Brandon. På lördag ska vi träffa hockeykompisar, och på söndag har Olle 2 matcher i Orlando. På söndag är det dessutom Mors Dag här, så jag hoppas att vi hinner gå ut och käka middag tillsammans på kvällen.
Fortsatt trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Maten ser supergod ut!! Måste provas;)

2013-05-12 @ 10:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0