Barcelona nästa!

Här är det full fart! Rebecca och Alexandras första dag här blev dock lugn med båt, solande och poolbad. På kvällen firade vi Filip tillsammans med Tobbe, Åsa och Oscar. Det blev middag på Maccaroni Grill.
Skål i champagne hemma innan vi åkte till middagen.
Alexandra och Rebecca hade med sig presenter från släkten hemma, TACK SÅ MYCKET hälsar Filip!
Pengar och pengar, dollar och yen:)
Av Tobbe, Åsa och Oscar fick han en resväska och yen, passar bra inför stundande Japan resa.
Igår blev det äntligen shopping! Jag, Filip, Alex o Rebbe åkte till Brandon och shoppade på TJ Maxx, Marshalls och inne på köpcentrat. Tjejerna handlade träningskläder, gympadojor, underkläder, klänningar, klocka mm, Filip köpte slipsar, solglasögon, shorts o skjorta. Innan vi åkte hem svängde vi in på Walmart och fyllde upp förråden inför helgen. Nu blir ungdomarna ensamma hemma när jag o Freddan åker till Barcelona.
Nu är det dags för oss att åka mot flygplatsen! Vi landar i Barcelona imorgon 09,30 och så möter vi resten av gänget på hotellet. SÅ KUL DET SKA BLI!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha det så gött på er resa! Och till alla barn:Ta det lugnt;)
/ Kram

2013-05-29 @ 20:42:52
Postat av: Alexandra

Vi tar det lugnt mamsen, som vanligt! Röker på och tar några öl bara ;) kram

2013-05-30 @ 03:10:02
Postat av: Klara

Barnen o jag väntar spännt på uppdatering:)hoppas ni har de bra och även besökarna:)kramar!!!

2013-06-05 @ 11:18:44
Postat av: Anonym

Jag håller med dig,Klara! Har dufullt upp med era gäster?...tittar en gång i timmen! Näe, inte nu heller! Jag blir alldeles gaäern, är ju så ini attans nyfiken vad ni har för er !

2013-06-05 @ 17:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0