Trädgårdsfix och fortsatt sjukstuga.....

Trots att sjukdomarna vägrar släppa taget om oss här, så har vi lyckats få en hel del gjort. Hela dagen igår planterade vi och fixade ute i trädgården. Fyllde på med täckbark och planterade lite växter, klippte ner buskar. Fint blev det!
Så här trist såg det ut före
En liten palm och ny täckbark
Ida och Farmor bakade en jättegod kanelbullesockerkaka till fikat!
Filip och Freddan åkte till New York i fredags, Filips spring break är över. En hel månad har han varit hemma, oj vad fort det gått! Nu spelar han hockey hela helgen i NYC innan han flyger tillbaka till Maine och skolan senare ikväll.
I onsdags tog vi en sväng till Ikea, Fille, Farmor, Farfar och jag. Handlade hem lite till påsk, dessvärre var ansjovisen slut. Köttbullar till lunch! (inget hästkött i dessa;)
Syskonen i bubbelpoolen i torsdagskväll♥
Nu träffar vi Filip i maj nästa gång då vi åker upp till Kents Hill, Maine och är med på hans student!
 
Och så dennna magsjuka som drabbat oss. Olle blev nästa man ut och torsdag, fredag var han däckad. Igår mådde äntligen allihopa toppen, men det varade inte många timmar.....Inatt var det Farmors tur....... Jag är den enda som klarat mig hittills, är det min tur härnäst?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Gud så fiint det blev!! Sockerkakan såg ju jättegod ut:) Nu blir det sängen så jag orkar med skolan imorgon...:) Hälsa alla, kram!

2013-03-24 @ 22:02:21
Postat av: Alma

Hej hoppas att det smakade gott den ser jätte god!!!...
Hoppas att ni mår bättre snart hälsa puss och kram från mig :-)

2013-03-25 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0