Kyliga dagar

Riktigt kalla nätter har vi haft nu, nästan på nollan. Soligt och blåsigt och max 18 grader (i skuggan) idag. Men nu väntar vi på varmare väder, tackolov! Igår passade vi på att ta en shoppingdag, och det blev en sväng till Brandon.
Vi blir riktigt bortskämda här med Farmor och Farfar som lagar mat varje dag. Dessutom så har Farmor och Ida bakat en hel del.
Idag när jag kom hem från Zumban så doftade huset gott av köttbullar!
Mums!
Min vecka att skjutsa Ida och Oscar till skolan, så här såg det ut på vägen hem tidigt imorse.....
Ikväll lagade Farfar en jättegod broccoli gratäng!
Vi spelade kort, Tre trissar, och jag gick och vann före Farmor i sista omgången. Olle har varit på hockeyträning, Ida på sång och gitarrlektion, och ikväll runt midnatt landar Freddan.
Och titta vad jag fick idag, vilken lycka! Tusen tack Kickan o Anders! (som hälsar på hos Tobbe o Åsa)
 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Det ser mycket gott ut !... :-)

2013-03-28 @ 06:07:36
Postat av: syster Malin

Hoppas på mer värme till semesterfirarna!!:)

2013-03-29 @ 00:17:57
Postat av: Anonym

Det kommer Malin, det kommer!!!

2013-03-29 @ 02:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0