Rebecca här...

Jaha, då var det dags för oss att åka hem imorgon, ska bli JÄTTETRÅKIGT! Om jag fick bestämma skulle jag kunna stanna hur länge som helst.

Vi har hunnit med väldigt mycket på våra två veckor i Tampa. Första veckan var väldigt lugn, på måndagen åkte vi lite båt på dagen och kvällen gick vi ut och käkade för att fira Filips student, vi hade med oss presenter från svenskarna och han var jättetacksam :)
På onsdagen åkte Carina och Fredrik till Barcelona, så vi fick huset för oss själv i 5 dagar, under dessa dagar var det lugnt, Filips kompis Josh kom över och vi spela lite beerpong.
Tidigare i veckan träffade vi även Alper, en kille som Jag Alexandra och Fanny träffade sist vi var här (FÖR 5 ÅR SEN!!), han kände igen oss och bjöd med oss på fest, så jag och Alexandra gick på amerikansk hemmafest på fredagen, det var hur kul som helst att träffa alla igen men även mycket nytt folk!
Beerpong
Charlie jag och Alper.

När Carina och Freddan kom hem så kom även Familjen Keussen! Jag och Alexandra tyckte väl att det skulle blir sådär kul med tanke på att vi var tvugna att flytta ur vårat rum, men vi ändra oss snabbt när vi lärt känna syskonen keussen, HUR UNDERBARA SOM HELST. Vi bestämde med dom att vi skulle åka till stranden på måndagen innan kalaset, dock var inte vädret det bästa men men..
familjen keussen, Sara, Niklas, Patrik och Rickard

Alexandra Sara och Ida

På tisdagen åkte vi till Ellenton och shoppade, alla var nöjda efter besöket och på kvällen gick alla ungdomar ut och käka på red lobster.
Onsdagen paddlade vi kanot, det var jätteläskigt,mysigt och häftigt på samma gång, vi blev dock väldigt blöta eftersom regnet valde att ösa ner de mesta av tiden!
När alla äntligen kommit i mål.
Alexandra Sara Rickard Patrik Niklas och Oscar

På torsdagen skulle vi åkt till Disney World men pga dåligt väder så vi valde att shoppa istället, på kvällen blev vi bjudna på en till fest hos våra amerikanska vänner och denna gång hängde även Sara med,
Fatih, Alper, Jeffery och Alexandra
Jag och Stetson
Sara och jag
 
På fredagen däremot drog vi iväg till Orlando och Blizzard-park, som är ett vattenland. Hur kul som helst och alla blev som barn på nytt. Det tråkiga med veckan har varit att Olle inte vart med pga av mycket skola och hockey och Fille har jobbat, men "Inga pengar, inget Japan" :)

Efter att Keussens åkte hem i lördags så har vi tagit det lugnt, på kvällen var vi och käkade middag med tobbe, åsa och oscar, eftersom oscar ska flytta till Sverige efter sommaren så var det en liten "Lyckatill-avskeds-middag" och igår var vi och kollade på ida som hade avslutning med musikskolan, hon sjöng jättefint och vi var hur stolta som helst! Idag har alexandra och carina varit och shoppat det sista, jag har legat på bryggan och ikväll ska vi grilla. Imorgon drar vi till Sverige och Fille till Japan så det blir tomt hus hos Åkermarks.

 
Tack för oss, vi kommer snart tillbaka.
(Mycket tidigare än 5 år denna gång)

Nu taggar vi för Norrland, då ses vi snart igen.
PUSS OCH KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0