Tillbaka till vardagen

Så härligt att det redan är fredag imorgon! Denna dag har gått i ett. Efter att jag skjutsat Ida till skolan, käkat frukost, och även fått iväg Olle som cyklar, så tog jag med mig Molly på en joggingtur. Vädret är helt fantastiskt, varmt o skönt, och bara man har musik i öronen så är det riktigt skönt o springa. Allafall när man är klar:)
Trött Molly tar igen sig
Måste berätta hur min dag började. Fick en smärre chock nämligen. Ser att det är lite blött på terrassen när jag ska fixa morgonkaffet. Jag visste att det inte regnat så det verkade ju lustigt tänkte jag.....tills jag kom på att jag satt på vattnet för att fyllla poolen lite, DAGEN INNAN...!
Så hela natten har vattnet runnit och runnit......Det roliga var att jag tänkte ställa alarmet på telefonen för att komma ihåg o stänga av, men glömde det oxå!
Tyckte jag var värd en pedikyr, innan jag åkte till Walmart och storhandlade. Nån mer än jag som tycker det är jobbigt?
Tog hand om tvätt innan jag började laga middagen. Freddan kom hem från Indianapolis, så vi kunde äta tillsammans vilket inte händer så ofta.
Efter maten invigde han sin fina present han fick av familjen Johnson, en juicepress! Mycket apelsiner går det åt, men oj så gott!
Nu ska vi se film innan det är dags att sova. Imorgonkväll kommer Olof och Mia över på middag och kortspel, ska bli trevligt!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker att jag känner igen det där om att glömma att stänga av vattenkranen till poolen!

2013-01-12 @ 17:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0