Söndagkväll

Igårkväll hade vi Mia och Olof över på middag. Vi fick ändra till lördag, då Olle hade hockeyträning i fredagskväll. På eftermiddagen var jag och Freddan iväg på massage och det var helt underbart. Jag hade bokat 90 min, det låter ju ganska länge tycker jag, men vips så var det över. Vill gå snart igen.
Hursomhelst, kvällen igår blev supertrevlig, dock blev det ingen kortkväll som vi tänkt. Vi har bestämt att det får bli en annan gång. Tiden bara sprang iväg och vips så var klockan 01,00.
Olle sov över hos Ty, så Fredrik packade hans hockeybag imorse och mötte upp i Clearwater där de spelade en träningsmatch. Jag och Ida övningskörde, stannade till på Best Buy och kollade tv-apparater, åkte vidare till Wiregrass.Hon kör jättebra!
Där gick vi in på Pandora och Ida fick köpa sig ett armband som hon länge velat ha. Hon fick pengar till det i julklapp. Det blev armbandet och 3 berlocker. Så nu vet man vad man ska köpa till Ida framöver:)
Den översta är hennes månadssten som är grå, "birthday blooms", nästa heter "key to my heart" och till sist "pink love you"
Finns hur mycket som helst att välja på! Kul att få och samla på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0