Mitt i veckan

Igår fick jag äntligen träffa lilla Adeline! Petra och Martins lilla tjeja som nu har blivit hela 6 mån. De ska vara hos Morfar Tobbe & Co i flera veckor, kul! Jag snodde en så söt bild från Petras facebook sida:)
Åsa överraskade mig med en present som hon köpt åt mig i Sverige. Gissa om jag blev glad! Har letat överallt efter ett silverfat, borde väl vara hur lätt som helst kan man tycka, men icke här inte! TUSEN TACK!
Den här veckan är det prov i skolorna här. Tisdag - fredag , prov i alla ämnen. För Idas del innebär det att de får åka hem när de skrivit färdigt proven, så hon är hemma redan kl 12. Gissa om hon är glad. Olle däremot har ett annat upplägg, så han är kvar hela skoldagen, fast de inte gör något efter att proven är gjorda, dåligt.
Idag har jag och Molly tillbringat hela dagen på bryggan, så skönt! Ida gjorde oss sällskap när hon kom hem.
Solat, läst bok och bara njutit av detta underbara väder!
Molly har strosat omkring på bryggan och på gräset, hon smet ett par gånger, då hon inte kunde låta bli att jaga ekorrarna...Men hon kom snabbt tillbaka, riktigt lydig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0