Lugn dag

Idag stannade Ida hemma från skolan, hon har ont i halsen och feber. Imorgon får det bli ett besök hos doktorn för att se om hon behöver penicillin. Jag skjutsade dock Oscar till skolan, och det var så fint när jag körde hem igen.
Good Day Tampa Bay! Soluppgång!
Igår fick vi nya tv:n hemlevererad, och idag kom tv-killarna och satte upp den. Så dagen har jag mestadels tillbringat på terrassen liggandes i soffan....så skönt!
Har även hållt på och strulat med tv-leverantör. Tänkte byta från Brighthouse som vi har idag, till Verizon. Men nu tyckte tv-killen som var här idag att vi skulle uppgradera det vi har, så ok vi ger det en chans till. Imorgon kommer de hit och installerar uppgradering. Hoppas det blir bättre. 
Måste visa mina fina rosor, rosa och inte vita för en gångs skull.
Ikväll kommer Freddan hem, men inte förräns sent. Så jag fortsätter sitta på min terrass och titta på tv. Just nu Real Housewives of Beverly Hills.
Imorgon är det redan fredag igen, härligt!
Grattiskram till Farfar som fyllde år igår! Och till alla andra som fyllt år i januari! Skickar även en "kryapåsigkram" till mamma som legat inlagd på US för magont som visade sig vara ofarligt, tackolov!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Skönt med fungerande tv på ute platsen!Underbart att kunna hänga ute då ni tittar på tv, lite nytta med frisk luft ;) hoppas det ordnar sej med Idas hals, Inge kul:( vackra rosor! Jag har tagit lite av din idé där fast köpt en avlång vas på Ikea, härligt med rosor! De håller sig faktiskt fina en hel vecka här, dock de enda blomster som har den äran. Nu får ni ha en härlig helg, gött när maken återvänder! I morgon ska jag fly hemmet för här vankas herr middag som de ska styra med alldeles själva;) kram!! Saknar er!

2013-01-25 @ 14:55:05
Postat av: Alma

Jag saknar er mycket !!!

2013-01-29 @ 11:25:40
Postat av: Alma

Krya på dig Ida hoppas att du mår bra snart hälsningar Alma ! :-)

2013-01-29 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0