Långhelg

Söndagförmiddag, men vi har två lediga dagar till att se framemot så det är bara härligt! Freddan och Olle är i Buffalo och spelar hockey, de kommer hem först imorgon. Åkte i fredags, så det har varit Ida, jag och Molly här hemma. Vi har bara varit hemma och tagit det lugnt. Igårkväll åkte jag över till Åsa och hjälpte till med Adeline och blev bjuden på middag. Resten av gänget åkte in till stan för att se premiärmatchen med Lightning. Vi såg den på tv. Kul att de vann och att den nya svenska målvakten storspelade.
Adeline och jag är kompisar nu. Vilken mönsterbebis, hur lätt som helst att vara barnvakt åt. Glad och lekte, åt mat och somnade som en stock:)
Nu sitter jag i soffan och funderar på vad vi ska hitta på idag. Lite sugen på en shoppingsväng, ska se om Ida vill hänga med till International Plaza. Men först och främst ska jag och Molly gå runt sjön, hoppas på att solen vill komma fram snart. Igår var det jättehärligt igen, efter ett par dagar med kallare väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0