Frissan, middag och Ikea

Ida fick penicillin hos doktorn, så nu är hon tillbaka i livet igen. Hon har sovit och sovit de senaste dagarna, och vi har inte sett mycket av henne.
Igår blev det ett besök hos frissan och nu har jag satt i extensions igen. Känns ganska ok, även om jag inte är helt 100% nöjd. Hon började med att färga mitt hår (botten bara) , och då blev det väl mörkt i jämförelse med de extensions hon beställt som var i blondaste laget....Hur tänkte hon då?! Sen tycker inte jag att hon "klipper ihop" håret så jättebra. Blev lunch på Ruby Tuesday med Freddan, Olle och Ty efter det.
Mitt nya hollywoodsvall:)
På kvällen åkte vi till International Plaza och mötte upp kompisar från Olles hockeylag. Middag på Brio, trevligt och gott.
Ty, Joey, Olle och Nolan.
Idag sov vi till kl 09,00, inte ofta det händer! Tur att Molly inte är den som måste ut kl 06,00 på morgonen, hon är den som sover längst av oss alla. Blev ett varv runt sjön som vanligt sen solade vi lite på bryggan.
Olle och Ty åkte till Brandon och åkte på allmänhetens. Fredrik hämtade upp killarna på väg till IKEA, där Ida och jag väntade. Lunch såklart!
Jag åt räkmackan, men blev besviken då de använder sig av amerikanska räkor numera....helt smaklösa, inte lika gott! Köpte med oss köttbullar, pannkakor och goda räkor hem.
Blev även en ny säng till oss! Den kommer hemlevererad imorgon, ska bli så skönt! Vår gamla får flytta in i gästrummet för den som vi haft där har verkligen gjort sitt.
Nu har vi precis käkat middag och ligger på terrassen och ser Lightning matchen. Ser bra ut än så länge, tredje och sista perioden börjar strax....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0