Valentines Day

Hoppas ni alla haft en härlig Alla Hjärtans Dag! Här har det varit mulet och grått hela dagen. Regnat en hel del. Dessvärre lite sämre väder på ingång nu, och även en kallfront i sikte....MEN det blir bättre får vi hoppas!
Idag har jag bäddat sängplatser åt 8 personer;) Varit på Walmart och fyllt på förråden. Nu är vi redo för Toja &Co och Malin &Co. De går förövrigt upp om ca 1h och påbörjar sin resa till oss.....Imorgonkväll landar de i Tampa kl 18,00 om allt går som det ska utan förseningar.
Här har vi precis ätit middag, och ikväll bjöds det på spaghetti och köttfärssås med chokladtårta till efterrätt.
Köpt på Target för 6 dollar, inte så stor ide att baka kände jag.....
Liten present till barnen
Älskar rosor!
Olle och Ida tog ett bad innan maten.
Skypade med Fille häromkvällen, han mår bra och är glad. Längtar tills han kommer hem i mars ♥
Jenny och jag "pratar" varje dag nästan, och idag bad jag att få lite foton på Fille från när han var bebis. Fick de här bl.a:) SÅ söta! Filip och Viktor
Här är vi på semester i Danmark om jag inte minns fel.....
Herregud......! Gravida med Olle och Hanna
Inte var det "bättre förr" väl.....:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det måste vara våra kläder som är lite stora. Egentligen är vi nog rätt smala på fotot, bara att det inte syns .. ;)
Kram

2013-02-15 @ 12:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0