Trött

Landade igårkväll vid 22-tiden, åkte direkt hem och stupade i säng och sov före 23,30. Imorse var det upp som vanligt och köra Ida och Oscar till skolan, hem och göra Olles matsäck, hämta Åsa och sticka till Zumban. Resten av dagen har jag inte gjort mycket alls. Packat upp och gjort det mest nödvändiga bara.
Helgen var superrolig! Las Vegas, vilken stad! Ska kolla igenom korten och berätta vad vi gjorde, men det får bli imorgon. Nu ska jag ta min ipad och lägga mig i sängen, har laddat ner Magnus Hedmans bok.
Vilken trevlig överraskning som kom på posten idag....
Hur kul som helst att få paket :)
Kunde inte ha kommit lägligare! Tusen tack fam Engarås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0