Trevlig helg!

Idag har barnen ledigt från skolan, för det är dags för Tampa Marken. Men varken Ida eller Olle är intresserade av att åka, så vi skippar väl det då. Jag hade gärna åkt:) Men det håller på i 10 dagar tror jag, så än har vi chansen. 
Häromdagen kom Mackan och hans kompis Oskar tillbaka för att hälsa på. Kul för då händer det grejer och blir full fart! Idag åkte de ut med båtarna och körde wakeboard och vattenskidor.
Ida och Oskar åkte i vår båt, och när de kom ut på ski lake, där man får åka wakeboard och annat, så dyker det upp en racoon på båten! Den måste ha legat gömd i båten och helt plötsligt bestämt sig för att ge sig till känna. Jag hade dött tror jag. Den sprang runt på båten innan den bestämde sig för att hoppa i och simma mot land. Vilken grej! Molly hade varit på båten medans jag låg på bryggan och solade, men då måste den hållt sig undan.....
Där åker de iväg, ännu helt ovetandes om den oinbjudna gästen ombord.....
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser härligt ut! Här har det snöat i dagarna 2 och det verkar inte ge sig än....
Ja, jag hade nog hoppat i sjön innan nån hunnit blinka om jag hade varit med på båten. Vet iofs inte vad som är värst, alligator el racoon? Ha ha ha, kul nu efteråt iaf, kan ju jag tycka, på säkert avstånd!
Ha det gött!
Kram

2013-02-09 @ 14:41:28
Postat av: Alexandra

Hahaha ja kan se Ida framför mig!!

2013-02-12 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0