I väntans tider

På fredag får vi huset fullt, som vi längtar! Och nu har ju redan halva veckan gått! Mycket roligare att åka och storhandla, tvätta och bädda sängar när man vet att det ska komma besök. Idag har Freddan och jag varit och förnyat våra körkort. Våra körkort gäller endast 1år i taget, sen måste de förnyas. Då ska man uppvisa 2 proof of address, pass och visum. Varje gång vi åker är jag nervös över att nåt ska strula. För mig gick allt bra, de tittade ens inte på mina papper jag hade med mig, men för Freddan började det med att han ej hade tid bokad?! Jag bokade tid för oss båda samtidigt, men det löste sig ändå. Sen visade sig att han var inskriven som american citizen i systemet, och det är ju fel. Men även det löste sig tillslut, puh. Så skönt att ha det gjort!
Så skön stil, härliga goa Molly ♥
När Olle kom hem från skolan åkte vi till frissan. Hög tid för klippning. Glömde ta före bild, men så här såg han ut efter klippningen, ett löppass och en dusch.
Kvällens middag blev grillade hamburgare och pommes, alltid lika gott.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Toja

Jättesnyggt Olle!

Ja - snart kommer vi. Vi längtar oxå!

Ses snart!!!!

Kram

2013-02-13 @ 08:15:31
Postat av: syster Malin

Tjoooohoooo!! Snart kommer vi O jag är klar med mina skoluppgifter så imorgon ska krutet läggas på att handla och packa!!! Ses snart:)) Kram

2013-02-13 @ 17:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0