Andra advent

Vilken helg, vilket väder! 30 grader, klarblå himmel och strålande sol. Inte illa för att vara december månad.
Fredrik kom hem från Canada igår eftermiddag. Jag kom aldrig ut i solen och solsängen sist som jag tänkte, men igår förmiddag passade jag på att bättra på solbrännan.
Igårkväll var det dags för Cory Lakes årliga båtparad. Man ska julpimpa sin båt och sen åka i karavan på sjön. Folk går verkligen in för det, vilka dekorationer. Vi deltog inte, men jag satte faktiskt belysning runt båten, så den lös fint där den låg vid bryggan. Vi satt och tittade på alla båtar som passerade, tyvärr svårt att fånga på bild med mobiltelefonens kamera. En helt ljuvlig kväll. Dessvärre massa mygg!
Tomtar, julmusik och massor med pynt!
Idag har vi fixat lite här hemma. Slagit in julklappar. Olle, Adam, Luke och Spencer har kört hockey vid rinken och sen åkte vi till Wiregrass och mötte upp Gordie och Karrin och så käkade vi middag tillsammans på Prime Bar.
Så mysigt i Wiregrass, och visst kan man åka skridskor i 30 graders värme:)
Nu ska vi bänka oss framför tv:n och kolla kvällens avsnitt av Solsidan innan det är dags att sova. Två veckor kvar till jul..........
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Syster Malin

Kom på mig själv med att försöka gilla bilderna...;) Så myysigt det ser ut med palmerna!
Vi har julstämning här hemma, granen är inne, pepparkakor bakade o snö ute!
Jag har varit på retreat i helgen o känner mig så harmonisk, Toja är rädd att jag blivit frälst, haha😂. Det har jag i och för sig blivit... i att meditera😉 Så det ska vi göra ihop nån dag så får vi se vad hon tycker😃
Ha det så gött i solen☀️ Kram

2013-12-09 @ 22:12:28
Postat av: Sophia

Du verkar lite darrig på handen hjärtat .... :-). Så kul att se alla bilder och kunna känna igen sig. Det ser alldeles tokhärligt ut! Pöss!

2013-12-10 @ 10:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0