Tisdagkväll

Vi har ljuvliga dagar här just nu. Väldigt varmt, över 30 grader och luftfuktigheten blir mer och mer påtaglig. Kvällarna är bäst, ligga i soffan ute på terrassen och läsa bok eller se på tv, hur skönt som helst. Även sena eftermiddagen, när solen står lite lägre.
Just nu sitter jag ute och kollar på Molanders på Svt Play. Hade helt glömt bort den serien, jag såg första avsnittet samma dag Farmor o Farfar kom till oss, sen har det inte hunnits med riktigt. Tack Toja för påminnelsen :) Ska påbörja avsnitt 5 strax.
Olle tittar på Lightning och Ida tittar säkert på Pretty Little Liars som hon är helt såld på. Tror hon börjat om på säsong 1 igen......Freddan är i Tyskland som sagt, kommer hem först på söndag. Tur att dagarna går snabbt.
Igår var Ida och jag på Publix en sväng och handlade, hon övningskörde. Köpte hem de här fina blommorna.
Vill att de ska hålla sig så här fina länge!
Idag har Sandy varit här igen och lekt med Molly. De gillar också att slappa i soffan ute på terrassen.
Nu har jag tänt ljus och ska fortsätta se Molanders, gokväll!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Molanders, vad är det??

2013-04-19 @ 00:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0