Rena rama julafton!

Alltid lika kul o få paket! Gulliga Yoona hade skickat massa godsaker från Japan till oss, ska bli spännande att prova allt detta.
Fullproppat!
Uppackat på köksbänken för inspektion:)
Nu ska vi se......tror jag tar och gör lite nudlar till lunch....hmmmm???
Rissnacks
Godis
Filip och Yoona när de var här hemma i mars på springbreak
Idag har Sandy varit här och lekt med Molly hela dagen. De är så söta ihop. Här tar de en liten paus från busandet.
Sandy har åkt hem och jag ska försöka resa mig ur soffan och stänga ner datorn och ta med mig Molly på en promenad runt sjön. Jag känner mig lika trött som Molly ser ut, så en promenad borde pigga upp oss.
 
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Så fina ni är ihop Filip! Jättesöt tjej! Vad roligt o få paket!:)Haha..lycka till med nudlarna;) Meddela sen om det gick bra. Igår hade jag med mig två klasskompisar hem så vi drack vin och bubblade uppe hos Angelica, är lite trött idag...:) Hörs, kram!

2013-04-12 @ 12:13:39
Postat av: Carina

Om JAG har tur så ser inte Filip det här Malin...;)

2013-04-12 @ 13:03:14
Postat av: Alma

Söta lila Molly och Sandy ! :-)

2013-04-13 @ 20:50:22
Postat av: syster Malin

Hahaha..aj då Carina!!

2013-04-14 @ 17:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0