Min födelsedag

Strax före kl 06,00 blev jag väckt imorse av sång och paket! Det hade jag faktiskt inte räknat med, så det var mysigt. Hade fått ett grattissms av Filip 00.01 såg jag på telefonen:) Molly blev helt tokig i sängen, hon trodde nog de sjöng för henne så glad som hon blev!
Fick dessa fina saker av familjen ♥
Armband
En ny plattång vilket var välbehövligt
Patricia hade varit så omtänksam och gullig och skickat paket till mig. Jag fick det för ett tag sen och har haft det liggandes i skåpet i väntan på denna dag. En superfin ring från Edblads! Och helt rätt storlek oxå, fantastiskt, tusen tack! Förra året fick jag örhängen som matchar perfekt.
Efter att jag skjutsat Ida och Oscar till skolan och ätit frukost, var jag redo för dagens Zumba pass, som dessvärre blev inställt. Så istället fick det bli ett varv runt sjön.
Fick sällskap av Toja som ringde på Viber:)
När jag kom hem blev det skype för hela slanten. Först ut, Mamma, Pappa, Marie, Hugo, Rebecca och Alexandra. Jag fick trisslotter som de hjälpte mig att skrapa, tyvärr ingen vinst.
Sen skypade jag med Farmor o Farfar, Martina och sist men inte minst Tommy och Rasmus. Malin & Co ringde senare, men då hade jag hunnit iväg på manikyr/pedikyr.
Chattade med Jenny som satt i sin bil utanför Globen och väntade på Hanna och hennes kompis som var på Justin Bieber.
Har fått så många grattishälsningar på Facebook, man blir ju löjligt glad! Kul o fylla år!
Nu ikväll är Freddan med Olle på hockeyträning. Jag och Ida åt middag tillsammans, innan hon stack iväg på sångträning. Jag gjorde oxfilé med massa grönsaker och god sås, supergott. Det får killarna värma när de kommer hem. Desserten ska vi vänta med och äta tillsammans senare ikväll. Jag har gjort en jordgubbscheesecake med mandelcrunch och bär, och även ett fat med chokladdoppade jordgubbar.
Imorgon ska vi fira lite till, då blir det restaurangbesök. En mycket bra födelsedag som inte är slut riktigt än...
Tusen tack ännu en gång för alla grattishälsningar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Toja

Hurra för dig som fick en så bra dag!

Ser gott ut det där - det får jag prova :).

Ha en fortsatt bra dag i dag med mera firande.

Kram!

2013-04-25 @ 09:45:21
Postat av: Alma

GRATTIS carina!!!!!

2013-04-26 @ 07:23:53
Postat av: Carina

TACK Alma <3

2013-04-26 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0