Familjemyshelg

Freddan är hemma! Lite försenad så landade han tillslut i fredagskväll. På lördagen sov vi ut, gick med Molly runt sjön och sen åkte vi till International Plaza allesammans. Olle och Ida var de som fyndade och sen åkte vi hem och fixade middag. Ida och jag har blivit riktigt flitiga i köket och det är extra kul att hon vill hjälpa till och tycker det är kul. Vi såg på Sune i Grekland, toppen med swefilmer och apple tv! Den var väl sisådär tyckte vi, så efter den såg vi på Sunes Sommar, bättre. En riktig familjedag, vilket inte var igår, men självklart så saknade vi Filip.
Imorse åkte Freddan och Olle iväg på träning och träningsmatch i Ellenton. Ida och jag tog Molly runt sjön.
Rosa fina blommor längs vägen :)
Jag och Freddan äter lchf nu, så jag passade på att baka bröd när vi kom hem. Det blev både kesobröd och solrosbröd. Så smidigt att baka och jättegott.
Senare på eftermiddagen skulle vi sätta oss en stund på bryggan, och se vem som låg i rabatten och solade sig.....hualiga.....helt ofarlig trädgårds orm, men äckligt....!
Ikväll blev det fyllda lövbiffar med sparris, champinjoner och sallad till middag, pommes till barnen.
Nu ska vi avsluta denna söndag med ytterligare en film, (vi har redan sett 2) Johan Falk-Kodnamn Lisa.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Ogillar besöket i rabatten o gillar det på tallriken:)kram

2013-04-22 @ 19:58:36
Postat av: syster Malin

Jaa, nu är det dags för den här tjockislisan att kolla in LCHF oxå!:))Den maten kan jag leva med;) Kram

2013-04-23 @ 17:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0