Träningspsykos!

Hej igen!
Här rullar dagarna på i rasande tempo. Vi solar och badar och shoppar. Och tränar. Eller Jonas tränar. Inte jag. Ånävars!! Jag har semester! Så jag sover länge (7.30:/), äter frukost länge samtidigt som jag uppdaterar mig på fejjan om världen utanför vår lilla bubbla.
Jonas börjar dagen med ett varv runt sjön, 5 km. Antingen springer han eller så tar han en rask promenad. Beror nog lite på hur dags han kommer iväg och hur varmt det hunnit att bli. Carina och Fredrik går också varje morgon vid 6.30, Fredrik tar alltid 2 varv. Carina kör sen Zumba mån-ons-fred, hon har försökt att få med mig,men näää! Sen som sagt så shoppar vi lite på kvällarna. Jonas leder även den ligan. Jisses vad han handlar!
Hugo har fått några tröjor, men han är mest intresserad av att köpa leksaker. Jag har inte börjat på allvar än, men ska snart jaga ifatt Jonas hög;)
Annars som sagt så rullar det på. Vi är duktiga på att göra ingenting. Att bara vara lediga!
Over and out from Kapten Hugo!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej! Låter som den kompletta semestern :-), gött! Inte utan än att man blir lite (mycket) avis ;-). Sängdax här snart så man orkar med en arbetsdag till...och har visst lovat och jobba på lördag oxå. Kram på er!

2012-09-13 @ 21:05:34
Postat av: Klara

Sitter o blir lite nostlgisk genom att gå tillbaka till våra tidigare besök i bloggen och inser att våra barn börjar bli så stora! Kul att följa även dej Marie:) njut av åkermarkarnas sällskap det är det man saknar mest! Ha nu en härlig helg och jobba hårdare på shoppingen:)))) kram

2012-09-14 @ 20:31:06
Postat av: Syster malin

Haha heja Jonas!! Ser härligt ut med sol o värme:) ha det bra allihopa! Kram!

2012-09-14 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0