Dags för hemresa....

Tänkte att jag skulle hinna med ett inlägg till. Idag började vi dagen med ett varv runt sjön, t o m Hugo och jag kände att vi ville hänga på. Varmt, långt, skoskav av mina nya braiga skor och görsatörstig när vi äntligen kom hem....
Blä, ser sådär lagom lönnfet o svullen ut! Hugo var jätteduktig, och orkade hela varvet utan att gnälla.;) Frukosten smakade väldans gott idag! Efter promenaden så åkte Jonas och jag handlade det sista innan hemresan. Vi åkte till Brandon denna gång, vi skulle nämligen handla en grej till Hugo på Abercrombie and Fitch. Sen åkte vi till Publix, där vi köpte lite resgodis. Finns så himla mycket konstiga grejer i detta landet, eller vad sägs om detta:
Ost på flaskor i olika smaker som man liksom sprejar ut på kex el mackor. ;)
När vi kom hem kände jag att det var dags att börja packa alla väskor, för att se om vi fick plats med allt. Dels så har vi ju handlat en del, till oss själva men också lite beställningar hemifrån. Sen rensade Carina ur lite kläder från sin garderob, som naturligtvis måste med! Olle hade en hel del som han vuxit ur, som ska med hem till grabbarna hemma Felix, Jacob och Ivar! Som tur är, så har vi ju nu en extra väska, hockeytrunken som Hugo fick. Den vägde bara 10 kg, så där fick vi ju plats med en hel del;) 4 stora väskor fullastade med kläder!
Vi har även packat lite i handbagaget! Medans jag slet med packningen, städning av rum och toalett, så gjorde Jonas
typ inget;)
Eller ok då! Han lagade maten. Ikväll grillade vi revbenspjäll och till det potatis i ugn och sallad, jättegott!
Nu ska vi bänka oss framför tv:n och kolla på Real housewives of Miami. Alla dessa Housewives- program är ju så himla bra! Hoppas att de visar nåt hemma! Tror att NewJersey-fruarna är mina favoriter!
Ha det bra alla vänner, nästa inlägg skriver Carina. Det handlar nog om hur lugnt och skönt det är på Barbados dr..... Men det varar inte så länge, för snart kommer Åkermarkarna från Värsta, och då blir det liv i luckan igen!!
Kram till er alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0