Tur i oturen

Idag är det regn och åska. Solen har tittat fram lite då o då, men just nu har ovädret tagit fart igen. Jag får skylla på regnet med anledning av vad som hände mig tidigare idag. Åkte till posten direkt efter Zumban för att skicka vidare Maries uggs som äntligen kommit. (Upptäckte där och då att det var ett paket av två som kommit, så jag måste dit igen när nästa par skor kommer) Allafall, jag parkerar och springer in för o slippa bli dyngsur, vilket jag iochförsig redan var efter ett svettigt Zumba pass, men men. Det blir min tur när en man plötsligt kommer inrusandes och frågar vem som kör en svart Volvo?! Hmmm det är ju jag. Då visar det sig att min bil, rullat över till bilarna som står parkerade på andra sidan och kraschat rakt in i en stor svart truck. Ny och fin. Hjälp vad mitt hjärta slog, och vad dum jag kände mig. Jag hade glömt att lägga i p-växeln!? Förvirrad eller?! TACKOLOV, blev ingen skadad, trucken fick inte heller några skador på sig, bara min bil som tappade lite färg.....
Fy vilken grej!
Känns allafall SÅ skönt att det gick så bra som det gick. Herregud som det kunde ha blivit.....
Utanför mitt köksfönster just nu
Såg att det är kanelbullens dag imorgon. Blev faktiskt sugen på att baka, så det får det bli i eftermiddag eller imorgon, var väldigt längesen.
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Ja gud vilken tur att det gick bra!!:) Jag sa till mamma idag att jag ska handla ingredienser till bullar så hon kan baka till oss, bra för mig för då slipper jag:)) Kanske kan kosta på mig en skype nån dag,dagarna går sjukt fort och jag hinner knappt andas ibland, men helgen ser än så länge lugn ut. Imorgon har vi redovisning och så har jag ett individuellt arbete som ska va inne på fredag som jag inte hunnit börja på än, men det ska nog gå bra;) Längtar till fredag kväll och ett glas viiiin! Ha det så bra, hälsa alla, kram!

2012-10-03 @ 23:03:28
Postat av: Åsa

Å, va gott, då känns det redan lite bättre att åka ifrån det här fantastiska Costa del Sol vädret med sooool, värme, knallblå himmel etc etc....

2012-10-04 @ 17:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0