Tisdagsmys

Denna dagen spenderade jag i vänthallen hos Volvo. Bilen behövde service så 4 timmar och 400 dollar senare fick jag åka hem. Behöver byta 3 av 4 däck oxå, så det tillkommer väl minst 700 dollar till. Nödvändigt ont.
Skjutsade Ida till träningen innan jag själv kom ut ett varv runt sjön, sen var det dags att fixa middag. Imorgon tränar Olle i Forum från 19:45-21:45 och på torsdag flyger han och Fredrik till Detroit på hockeycup hela helgen. Fredag är ledig dag här, så den här gången missar han endast en skoldag, vilket känns bra.
Det blev grillat kött och potatisgratäng och så gjorde jag äppelpaj till efterrätt.
Köpte en smulpajs mix för ett tag sen som jag varit nyfiken på att testa.
Kan inte bli mycket enklare:) Eftersom jag läser Pernilla Wahlgrens blogg så tänkte jag att jag slänger väl på lite vit choklad på toppen oxå. Det blev supergott! Lite lagom knäckigt o sött. Och tillsammans med Häagen-Dazs vaniljglass så kunde det inte bli fel. Mums så gott!
Innan gräddning. Min fina pajform som jag fått av Karin.
Färdigt!
Nu är vi proppmätta och redo för sängen. Ska kolla på Svenska Hollywood fruar, mer lockande än debatten Obama- Romney som visas på alla kanaler ikväll.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!
Oj oj, lagar middag OCH bakar!! Minsann! Där kan du inte klaga Ida;)

2012-10-17 @ 17:21:22
Postat av: syster Malin

Ser jättegott ut!!

2012-10-19 @ 18:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0