Hemmafix

Imorgon får vi besök! Så idag har jag ägnat mig åt tvätt, bäddning och minsann lite bakning :) Såg din kommentar Malin, om att visa är mer priviligerade...haha, oturligt nog, eller turligt kanske?! så hade jag inte drabbats av denna plötsliga baklust just då. Men nu vet i katten vad som hänt. (Britt-Mari: tror hallongrottorna såg finare ut än godare...:) Och Bo, visst ropar vi på dig, vi tycker ni ska komma o hälsa på!
Idag blev det toblerone muffins
Tycker de ser godare ut innan gräddningen
Får bli en kaffe och en muffins straxt, Åsa kommer du?!
Helgen gick i ett rasande tempo. Freddan och Olle var i Detroit på hockeycup, så jag passade på att umgås med min andra familj, Bengtsson-Petterssons. Det blev restaurangbesök på Café Olé på torsdagen, fredag var vi lediga och blev bjudna på middag hemma hos Bengtsson-Petterssons, på lördagen kände jag att det var min tur att bjuda, så då blev det middag här. Ida och Maddy var snälla och hjälpte till. Söndagen tillbringade jag på bryggan och på kvällen såg Ida och jag film och åt rester till middag. Olle och Freddan kom inte hem förräns kl 01:30 så det var trötta killar på måndagsmorgonen. Olles lag gick till B-slutspel och vann den, så de var nöjda.
Nästa cup är i Chicago den 1:a november och den ska jag och Olle åka på, blir kul.
Thanksgiving närmar sig och då kommer äntligen Filip hem! Rikard kommer också, och eventuellt en kompis från Stockholm som pluggar i New York. Längtar. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: syster Malin

Huvudsaken är att man vet att det finns toblerone i:)) Kanske ska prova dom i helgen..:) Nu har jag bara två dagar kvar i skolan innan praktiken börjar....o det ska bli så himla spännande!! Jag vet inte om du vet vad du gett dig in på Lotta...;)) Ha det så bra o ät en muffins åt mig oxå! Kram:)

2012-10-23 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0