Halloweenpynt och bak

Idag har jag plockat fram de få Halloweensakerna vi har. Läskigare än så här blir det inte hos oss :)
Har även hunnit med att baka hallongrottor idag! Imponerad av mig själv :) Dessvärre hade jag råkat köpa fullkornsmjöl, så de blev inte riktigt som jag tänkt mig. Hade även tänkt baka muffins och kärleksmums, men då vill jag ha vanligt hederligt mjöl, så det får vänta tills jag handlar nästa gång.
Får ju Sverigebesök nästa vecka, så det kan ju vara kul o kunna bjuda på hembakat.
Manikyr och pedikyr stod också på dagens schema. Nu ska jag däremot inte göra mycket mer idag, mjukisbrallor och bok lockar.....

Kommentarer
Postat av: Britt-Mari

Då är dom ju lite nyttigare med fullkornsmjöl,förmodligen lika goda också,dom såg ju jättefina ut.
Kram

2012-10-19 @ 17:20:47
Postat av: Bo Nilsson

Ser att ni ropar på mig så hej och trevlig helg på er också

2012-10-19 @ 18:32:48
Postat av: syster Malin

Hahaha...den va bra Boo...:)) Gästerna som kommer nu verkar vara mer priviligerade med hembakt än dom förra..;) Här blir det en lugn hemmakväll med tacos o X-faktor. Ivar tycker att du måste komma hem o söka IDA!!:)) Ha en skön helg,lycka till på cupen Olle!! Filip, hoppas du har det bra med!:) Kraam!!

2012-10-19 @ 18:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0