Lördag

Det har visst blivit lite glest med blogginlägg på sista tiden, men tack till Klara som gjorde senaste inlägget. Nu har dem åkt hem till Sverige igen efter 2 veckor här. Jäklar vad tiden sprang iväg! Men de hann med det de skulle tror jag. Som för alla andra som är här, så blev det en hel del shopping. Fyra proppfulla resväskor och även handbagage fyllda till bredden. Vid incheckningen visar det sig att det var lite väl mycket i väskorna och 200 dollar i övervikt ville damen ha. Gissa om Henke blev glad när det visade sig att kortet strulade och incheckningsdamen tillslut sa att vi får bjuda på det....tur!;)
Sista kvällen blev det middag på Bonefish Grill.
Molly saknar sina kompisar! Hon har blivit så ompysslad och omhändertagen av Alma o Maja.
Jag och Olle var i Chicago på Nike Bauer cup förra helgen. Det gick väl inte så jättebra, en oavgjord och resten förluster, men kul hade vi. På torsdag bär det av till Atlanta på ny cup, så vi får hoppas att det går bättre då. Olle och jag ska bila tillsammans med en av killarna i laget och hans mamma. Tror det tar ca 8 timmar enkel väg.
Så kommande vecka blir kortvecka, då vi även är lediga nu på måndag. Sen veckan därpå börjar Thanksgiving lovet, så härligt! Filip, Rikard och Jesper kommer hem på söndag (18:e) och stannar en vecka, längtar!
Annars är helgen lugn här. Olle och Freddan är i Ellenton på träning just nu. Ida fixar i sitt rum och jag har legat på bryggan på förmiddagen. Kvällen är än så länge oplanerad.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0