Härliga helg!

Då har vi klarat av Thanksgiving och Black Friday. Torsdagen var jättehärlig och innan alla gäster kom hann vi med att åka båt och lata oss på bryggan, innan vi satte fart med matlagningen.
Kalkonen skärs upp, saftig och god var den
Varsågoda! Verkar vara rutigt som gäller för kvällen......
Maten blev väldigt god, och alla blev mätta o belåtna.
Efter desserten så gick vi vuxna över till Mia och Olof och deras grannar som haft middag tillsammans. Lite mingel och vin innnan kvällen var slut.
Sen var det dags för den berömda shoppingdagen Black Friday. Jag som bestämt mig för att INTE ge mig ut, hamnade tillslut på International Plaza med de stora killarna. Fredrik, Ida och Olle gav sig iväg först. Olle skulle nämligen spela en hockeyturnering 4 mot 4 i en helt ny ishall som hans coach John Tucker precis byggt klart och invigde nu i helgen. Fredrik och Ida såg första matchen, sen åkte de och shoppade på International Plaza som ligger i närheten. Då var det KAOS där. Jag och killarna åkte senare, och först åkte vi för att se ett par matcher med Olle. Då var Freddan och Ida oxå tillbaka i ishallen. När vi sen skulle åka hem bestämde även vi oss för att göra ett shoppingstopp. Som tur var hade det lugnat ner sig betydligt eftersom klockan hunnit bli ganska mycket. Jag fyndade en tröja på HM för 10 dollar, och killarna hittade lite oxå. Just ja, de var även iväg på natten mellan torsdagen och fredagen. Då åkte de upp till Wiregrass, där vissa affärer hade öppet till 2 på natten. Galet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0