Atlanta here we come!

Just nu gör jag allt annat än det jag borde, nämligen packa. Att det kan vara så tråkigt, och svårt! Imorgon blir Olle och jag upphämtade av Kelly och Peter, sen har vi ca 8 h i bilen innan vi är framme. Första matchen spelas på fredagmorgon, så vi har ingen tid att passa. Ida och Molly flyttar hem till Tobbe & Co imorgon, för Freddan o killarna kommer inte heller hem förräns på söndag. Idag har jag förberett bäddningen åt Filip, Rikard o Jesper, de ska få bo i Idas rum, Filles gamla. Ida får flytta ner till gästrummet, vilket hon inte är jätteglad åt.
Jag är däremot glad att jag tittade på Sverige-England matchen, alltså herregud vilken kille han är! Sista målet var ju bara helt otroligt.
Nu ska jag ta tag i packningen för imorgon ringer klockan 06:00 som vanligt. Jag ska skjutsa Ida och Oscar till skolan, sen skynda hem och gå (springa?) med Molly runt sjön, för att sen vara redo att åka vid 10.00 hugget.
 
Molly häromdagen :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Klara

Hoppas bilresan går bra,det är några timmar att sitta still!! Kram till er!

2012-11-15 @ 09:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0