Washington DC

Imorgon flyger jag och Freddan till DC och möter upp Johnson´s, Wennerberg´s och Fredriksson´s. Ska bli så himla kul! Det är tredje året vi åker iväg på en weekend tillsammans. Första året sågs vi i New York, förra året var vi i Rom och nu blir det Washington:) Som vi längtat till denna helgen. Och så passande att farmor och farfar är här och tar hand om barnen och Molly. Givetvis hade vi planerat för det, och sen får vi nästan en vecka till  ihop innan de åker hem till Sverige igen. Dagen har jag ägnat åt att tvätta och försöka få ihop en packning....alltid lika jobbigt! Vi hann även en sväng till Home Depot, så lite nytta har vi (farfar) gjort här hemma oxå .
Igår åkte jag med farmor och farfar till Clearwater beach, där vi hade en helt underbar dag. Sol & bad och god lunch innan vi åkte hem.




På kvällen var vi på ett ställe som heter Mr Dunderbaks. Har hört talas om det länge, men det har aldrig blivit av att vi åkt dit. Coolt ställe! En tysk ölstuga kan man säga. Massa roliga och goda saker kunde man handla oxå.
Minns ni dessa?


Alla åt wienerschnitzel utom Ida som körde på hederliga chicken nuggets.
Stället fick tummen upp:)


Nu är det dags o sova. Imorgon ringer klockan som vanligt 06,30 och vi hinner få iväg barnen till skolan och gå ett varv med Molly runt sjön innan vi åker till flygplatsen. Imorgonkväll sitter vi på en restaurang någonstans i Washington och käkar middag tillsammans med våra underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Alma

Vad kul och det är kul för mig för att det är 6 dagar tills jag fyller år !

2012-05-10 @ 07:51:55
Postat av: Nina

Ha det mysigt och hälsa alla! KRAM

2012-05-10 @ 12:39:54
Postat av: Anonym

Hejsan Alma!! Vi planerar allt lite i smyg för din födelsedag! Majas också!Vi kommer hem 3 dagar efter din stora dag.Längtar!!Kram från oss i Cory Lake!

2012-05-10 @ 13:14:09
Postat av: syster malin

Ha det så jättekul på er tripp!! Hälsa alla, kram!

2012-05-10 @ 22:29:55
Postat av: Jennie

Hej Carina,

Nu har jag läst ifatt bloggen, så skoj att se alla bilder. Längtar tillbaka till härliga Florida :)

Njut av "semestern " i Washington och Sverigebesöket !!

Kram Jennie

2012-05-11 @ 17:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0