Onsdag 7:e mars

Ikväll har vi haft besök från Filips skola, Kents Hill. En Lori dök upp här kl 18 som vi bestämt via mail för ett tag sen, men idag insåg vi att vi inte hade en aning om vem hon var. Inte heller Filip kände till nån Lori.  Han var inte hemma när hon kom, han valde att åka på bio med kompisarna. Hursomhelst så var hon väldigt trevlig och hade bara gott att säga om Filip. Syftet med besöket var väl främst att få oss att skänka pengar, men hon berättade om skolan och både Fredrik och jag kan förstå att Filip trivs bra där. Så familjärt och trevligt och fantastisk miljö, hon pratade så varmt om sin arbetsplats:)
Annars har dagen försvunnit i ett nafs. Började med ett zumba pass, hem och städa, åka och handla, tvätta, och när jag äntligen var klar med allt och gick ut för o sola, så gick solen i moln. Men det var skönt ändå.
Nu blir det ett par avsnitt av Anna Pihl som vi började se för ett tag sen, vi är på säsong 2 nu. Har även sett de 3 första Arne Dahl filmerna, läser bok 7 för tillfället.
Idag fyller lillasyster Malin år, HIPP HIPP HURRA på födelsedan, kramar från oss alla!
Bjuder på en bild på Molly från förra veckan



Kommentarer
Postat av: syster malin

Tack så mycket!:) Har haft fullt upp med min Iphone så jag läser igen nu:)

2012-03-13 @ 21:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0