Torsdag

Två matcher och två förluster hittills för Filip o Rikard. Morgondagens match spelas först kl 18, och vinner dom den  har dom chans att få spela vidare tydligen.
Olle har tränat hockey både igår och idag. Jag skjutsade Ida på sånglektion ikväll och på vägen hem handlade vi snabbt på Walmart. Ida sjunger en gång i veckan och det är på lördagar kl 13. Men eftersom vi missade i lördags fick vi en ny tid idag som tur var. Hon tycker det är jättekul!
Annars har det varit en riktigt slappardag idag. Patricia kom förbi på eftermiddagen och så la vi oss i varsin soffa på terrassen och lyssnade vidare på ljudboken. En skiva avverkade vi och de sista två laddade jag ner och nu har jag precis lyssnat färdigt. Bra och spännande bok, rekommenderas! Levande Begravd av Peter James.
Innan Patricia kom hittade jag en svensk serie på svt play som jag började titta på, 30 grader i februari. Hade tänkt krypa ner i sängen med datorn och se avsnitt 3, men klockan blev alldeles för mycket så jag kommer somna så fort huvudet landar på kudden....
Imorgon är det redan fredag och på söndag är det redan april.....
Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Trevlig helg till er med!



Jag jobbar hela helgen. Det ska tydligen snöa?! i helgen, så det känns ok;)



Ha det gött!

Kram

2012-03-30 @ 16:32:31
Postat av: Klara

Tänk att det är ett år sedan vi var hos er, undrar om ni kommer sakna vårt påsk bord(speciellt köttbullarna med senap i;) Vi kommer sakna ert sällskap!! Hoppas er helg blir toppen, här kommer snön och den är inte efterlängtad:(.Henke och pappa kämpar just med en stor diseltank som ska tas bort så vi kan ladda in med ved inför nästa vinter. I kväll bir det middag i Skänninge:)kram på er!klara

2012-03-31 @ 10:26:17
Postat av: Carina

Det var det bästa påskbord vi ätit på åratal, så JAAAA ni kommer vara saknade! Vi får väl se om vi lyckas svänga ihop ett eget i år...:)

KRAM

2012-04-01 @ 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0