Soppa hos Nybergs

Igår var vi på trevlig middag hos Nybergs tillsammans med Nordbergs. Det bjöds på underbart god soppa och hembakt bröd,  äppelpaj och vaniljsås. Tobbe och Åsa kunde inte komma, för Marcus kom tillbaka hit efter ett långt jullov i Sverige. Olle skippade soppan och hängde med Oscar istället, så när vi hämtade upp honom på vägen hem, hann vi med att hälsa Mackan välkommen tillbaka:)

Helt underbar kväll, tjejerna satt dock inne. Alva och Antonia saknas

Idag blev det en lugn dag här hemma. Stack iväg en snabbis till banken och Publix på förmiddagen, och på eftermiddagen åkte jag till skolan och hämtade hem Olle som varit på utflykt hela dagen. Sen intog jag soffan ute på terrassen med min bok, och somnade som vanligt, så skönt!
Imorgon ska Åsa, Patricia och jag käka lunch och ta en shoppingtur, längesen. På eftermiddagen kommer Christina, Adrian och Nicholas hit, och på kvällen ska Olle och jag gå med dom på Lightning match. Blir en fullspäckad och rolig fredag! Freddan skulle ha åkt till Filip imorgon egentligen för att se slutspelsmatcherna. Men tyvärr förlorade dom kvartsfinalen igår, så nu är skolhockey säsongen över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0