Sommartid

Natten mot söndag ställde vi fram klockan 1h,  nu har vi sommartid igen! Så nu är skillnaden 5 h till Sverige ett litet tag. Idag var första dagen på lovet och inte jättemycket har hänt. Fredrik åkte till Indianapolis igår, kommer hem imorgon tisdag och på onsdag ska vi ju iväg på vår lilla minisemester. Från att ha haft huset fullt hela helgen, så känns det väldigt tyst och tomt ikväll, då det bara är Molly o jag hemma. Olle sover hos Ty, Ida hos Rachel, och Filip hos Josh.

Marie skickade över en bild till mig tidigare idag. Vår katt Sigge bor ju hos dom i Skänninge, och kolla vad han har släpat hem idag....

En harunge utan huvud!!! Låg på deras altan......hjälp va äckligt......

Kommentarer
Postat av: Marie

Hu ja, ingen trevlig syn. Bara tur att mamma o pappa var där, så jag fick hjälp o ta bort den. ( av pappa då förstås, mamma vägrade att gå ut :) ) Men nu är Sigge på väg till er i ett sött litet paket;)

/ kramar

2012-03-13 @ 12:39:10
Postat av: syster malin

hahaha..kul Marie:))

2012-03-13 @ 21:38:11
Postat av: syster malin

Ha en jättehärlig semester!!! Kram!

2012-03-13 @ 21:48:59
Postat av: Fredrik

Ledsen att saga det men, sant gjorde Sigge aldrig forr. Man maste ge en katt en valdsfri miljo att vaxa upp I. Jonas ar nog lite val valdsam och sma katter tar efter. Tank pa det, Jonas!

2012-03-13 @ 23:52:08
Postat av: Jonas

Sigge har mitt stöd i denna händelse! Förmodligen var detta en ren hämndaktion från dagen innan. Då kom Sigge hem på kvällen blödande och haltade på höger framben, ger mig fan på att det var harmamman som gett sig på honom... Inte mer än rätt av Sigge att ge sin hämnd genom att klippa ungen....!

Frågan är bara Fredrik, är det du eller jag som lärt Sigge detta??? tror det fanns inom honom innan vi tog över vårdnaden...!

2012-03-14 @ 21:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0