Fika

Patrica som varit hemma i Sverige under lovet, hade fyllt resväskorna till bredden med godsaker. Idag bjöd hon hem oss på en rejäl fika! Åsa, Mia och jag var inte nödbedda:)


Vilken tur att Patricia och jag körde dubbla Zumba pass igår....Det gjorde vi iochförsig mest av ekonomiska skäl. Ett tiokort för 30 dollar istället för 65 dollar lockade. Maguie som vår instruktör heter, har utökat sin verksamhet Zumba on Wheels, och premiär öppnade en ny klass i ett nytt område med nya instruktörer. Mycket folk och härlig stämning!
Imorgon ska jag, Freddan, Tobbe och Åsa gå och se Bruce Springsteen i Forum! Ska bli så skoj!
På lördag åker jag, Ida, Patricia och Alicia ner till Fort Lauderdale på konfirmationsträff, en riktigt rolig helg har vi framför oss!

Kommentarer
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Kan tala om att jag är såååååååå avis på er, som får vara med om världens bästa show! Ilove Bruce!!!! Se oxå till att Ida blir ordentligt gudfruktig till den stora dagen!! Kramar till er alla !!!!

2012-03-23 @ 07:09:50
Postat av: Toja

Vilken härlig helg du har framför dig. Konsert och sedan tjejhelg!

Jag hoppas det underbara vädret håller i sig här hemma så även jag kan få sticka ut nosen och njuta lite nu när helgen kommer. Planterade precis några penséer och vad härligt det känns med VÅR!!!!

Sara är i Egypten och har det superbra. Solar o badar.

Kram kram!

2012-03-23 @ 19:21:03
Postat av: Alma

Jag vill så mycket ha den dära kakan mumms :-)

2012-03-25 @ 17:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0