OS-fest och minisemester

I fredags var vi bjudna till Les och Melissa som ordnat med OS-invigningsfest. Oftast på fester här så tar alla med sig någonting, ätbart eller drickbart och så dukar man upp ett stort buffébord. Smidigt och bra! Sen är ju inte jag den som står och bakar eller fixar värsta maträtten, men som tur är finns det andra som står för den biten. Denna gång gjorde vi det väldigt lätt för oss och tog med oss vin, men kolla vad en del fixar:)

Ambitiöst värre....

Värdparet hade även fixat med massa olika lekar och pyssel, bl.a detta

Tyvärr hann Freddan ej dit, Olle hade hockeyträning i Clearwater som höll på till sent, så på vägen hem plockade de upp mig från festen.
Lördagmorgon gick vi upp tidigt, lämnade Molly på Lodgen och så åkte hela familjen ut till Clearwater Beach där vi bokat in oss en natt på hotell. Vi hade 2 helt underbara dagar på stranden, hotellet låg väldigt lugnt och avskilt till och hade egen privat stranddel.


Vattnet var dock inte så svalkande, nästan 32 grader varmt!

God mat, drinkar och äventyrsminigolf på kvällen



Jag hade gärna sett att vi stannat ytterligare några nätter, men till det fanns visst ingen tid. Filip ville hem och jobba/träna, Ida träffa kompisar, Olle gå på hockeycamp, och Freddan.....jobba. Underbart är kort, och en natt är ju bättre än inget:)

Kommentarer
Postat av: Toja

Åhhh där hade jag kunnat stanna länge - ser underbart ut!

Ikväll har jag varit i Skänninge o gjort marken. Gick nog på rekordtid i år - börjar nog ligga av mig. Satt dock ett par timmar o umgicks med dina systrar o ytterligare brudar som laddade för sin utekväll medan jag väntade på att mitt sällskap för kvällen - Mange - skulle anlända. Kan hända att valet av markenkompis även bidrog till rekordtiden :)))

Kram kram

2012-08-01 @ 23:06:27
Postat av: Charina o Kjell Åkermark

Stället ni bodde på såg härligt ut! Nåt att rekommendera, kanske?? Kram!!

2012-08-02 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0