Home sweet home

Resan hem gick som på räls. United var toppen o flyga med, gott om benutrymme och massa bra filmer att se, så tiden gick fort. Jag såg Hunger Games, 21 Jump Street och In time, bra filmer allihop.
Gårdagen ägnade jag mig åt att tvätta, fixa naglarna och handla. På kvällen blev det middag på Bonefish Grill. Idag fortsätter jag tvätta och ikväll ska vi på OS-fest hos Les och Melissa, kul!
Veckorna i Täby var roliga och intensiva:) Vi kom upp på onsdagen och på torsdagkväll kom Sara och Toja och stannade över helgen. Vi hann med shopping och bio i Täbban, vi såg Cockpit. På lördagen gick Sara och Olle på Grönan medans jag och Toja tog en tur på stan. Vi lunchade på Sturehof, drack vin på Victoria, träffade Malin, Jonna och Malin som också var i storstan, innan vi åkte tillbaka till Grönan och Sommarkrysset. En toppenhelg!

Veckan som följde bestod av middagar hos alla härliga vänner! Måndagkväll hos fam Hellberg, tisdag in till stan och äta middag med jobbet, onsdag hos fam Rydheim tillsammans med Spångbergs och Anderbergs, torsdag fam Engarås och Aldrins, fredag Engarås igen, och lördag till söndag åkte vi till fam Olsson på Resarö!
Hann även med lite träning och häng vid poolen.
Gick förbi vårt gamla hus som tyvärr har förfallit totalt.....

Så skönt att springa i skogen och andas klar och frisk luft! Sprang med Louise, promenerade med Gunilla och även med Ulrika.

Hade en mysig dag vid poolen med Ulrika och Kathrine innan vi åkte ut till Resarö och fam Olsson. Olle stannade kvar i Täby, men Ida följde med.
Härlig båttur, Calle bakom ratten.

Vi åkte förbi Zlatans hus

Vi blev riktigt bortskämda med god mat och dryck och på söndagen blev hela gänget (jag, Ida, Karin, Kajsa, Hampus och Filippa) bjudna på middag på Kabyssen i Vaxholm, TACK Christer! Och tack för underbart god champagne Karin, och en underbar dag i solsängen med fint väder!
Men där tog inte festligheterna slut. Tillbaka i Täby på söndagkväll och fam Fredriksson kom hem, det blev en skön filmkväll i soffan. På måndagkväll hade vi middag tillsammans med fam Engarås och fam Browall hemma hos "oss". Mer god mat och dryck och innan vi kom i säng hann klockan slå 3!
Inte så jättekonstigt att vågen visar på 2kg upp efter denna Sverige vistelse, men det var det värt!




Kommentarer
Postat av: Marie

Halloj!



Läste att Zlatan m familj var i huset på Resarö, ni skulle ju gått in o sagt hej;)

2 kg bara??! Inte mycket att deppa för, med tanke på allt gött som har ätits o framförallt druckits!

Ha det bra, o hälsa alla!

Kram

2012-07-27 @ 18:32:53
Postat av: Anonym



Men så härligt det låter!! Tror jag hänger på dig nästa gång du är i Sverige;) Vi är inne på sista semester veckan nu o för mig känns det väldigt bra att bara jobba två veckor innan jag börjar skolan:)) Imorron blir det marken, tjohoo!! Ha det så bra! Kram

2012-07-31 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0