Wiregrass och Wharton

Idag fick vi äntligen till en lunchdate, Åsa, Patricia och jag. Vi åkte till Pagello´s i Wiregrass och kolla in dessa enorma sallader! Gott var det!


Ikväll har vi varit på informationsmöte på Wharton High school där Ida ska börja i höst. Det var där Fille gick innan han flyttade och Olle kommer börja på Benito, skolan där Ida går nu. Så när Olle börjar på Benito så har alla våra barn gått där.....
Vi gick igenom de olika valen eleverna ska göra nu inför hösten, och vilka ämnen som är obligatoriska. Vi får se vad Ida ska välja för nåt.....


Häromdagen började jag titta på "Svenska Hjärtan", kommer ni ihåg?! Patricia har köpt med sig massa svenska filmer hit, och den här är ju inte särskilt upplyftande men ändå kul att se på. Älskar Solveig Ternström, så bra! Är på säsong 2 nu:) Lite frustrerande var det när sista skivan (med 2 avsnitt) på säsong 1 inte funkade...!

Kommentarer
Postat av: syster malin

Oj, vilka sallader:)Ja Svenska Hjärtan kommer jag mycket väl ihåg..jag vet att jag tyckte synd om Torsten som ingen annan gjorde..vet inte varför:)) Ha det så bra o hälsa alla, skype nån dag kanske, va längesen nu! Kram!

2012-01-26 @ 18:10:05
Postat av: Carina

haha, ja Torsten ja:) Fick igång skivan som inte funkade i min dator sen, så nu har jag sett hela säsong 1 och 2....

2012-01-27 @ 13:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0