Sockerbit.com

För en vecka sen beställde jag svenskt lösgodis på www.sockerbit.com och igår kom det! Som jag har väntat:)
Butiken finns i New York.

Smultronponnys, bumlingar, salta däck, kritor, cocosprickar, kinapuffar, skumgodis, zoo, ferraris, marianne o lite till
Allt låg förpackat i separata påsar och jag hade beställt 1/4 lbs av varje.


Men innan vi satte tänderna i detta så käkade vi middag. Åsa och Oscar kom över och jag bjöd på hemrullade köttbullar, potatis och sås.
Sen förflyttade vi oss snabbt till soffan och dukade fram godiset:) Vi kollade på Real Housewives of Atlanta och Beverly Hills.


I eftermiddag efter skolan ska jag skjutsa Olle till en hockeykompis. Han ska åka till Coral Springs i helgen och spela en hockeycup där. De har mixat spelare från olika lag och gjort 4 nya lag inför den här helgen bara, kul! Jag , Ida o Molly stannar hemma och imorgonkväll kommer äntligen Freddan hem från Las Vegas.

Molly och jag skypade med Farfar och Molle igår. Farfar är "daghusse" åt Molle, nån dag i veckan:)

Farfar fyllde år för ett par dagar sen, likaså Malin, Hanna och Lukas, GRATTIS igen till alla!

Nu är det dags att dra på sig Zumbakläderna, får slita extra hårt idag, så jag kan äta mer godis ikväll:)

Kommentarer
Postat av: syster malin

Ojojoj så mycket gott:)) Jag fick lite Pippi känsla när du rabblade upp allt godis, när hon står i godisaffären:)) Ikväll ska jag till Angelica på tjejfest o imorron ska vi bowla o käka med grannarna, o på söndag har Ivar hockeymatch, så det blir en fullspäckad helg:) Härligt att Freddan kommer hem, hälsa alla, Kram!

2012-01-27 @ 15:56:03
Postat av: Linda

Så härligt Carina!! Trevlig helg på er. Kram kram

2012-01-28 @ 17:57:02
Postat av: Alma

Skriv mer jag vill det snälla . :) :D:-D

Saknar er så mycket .Masor av kramar mycket mer kramar



Kram Alma :)

2012-01-30 @ 20:04:33
Postat av: Carina

Ja Alma, jag måste skärpa mig o skriva mer...! Vi saknar er oxå, KRAMAR i massor

2012-02-01 @ 02:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0