Lata dagar

Måndagkväll redan. Freddan och Olle är på väg hem från Atlanta och helgens hockeycup där. Det har väl gått sisådär, dagens två matcher slutade oavgjort 1-1 och förlust 1-2. Jag hoppas dom är hemma runt 23-23,30.
Idag har skolorna varit lediga och likaså imorgon, skönt. Jag , Ida, Alicia och Kickan (Tobbes kusin) tillbringade dagen i Brandon´s köpcenter. Ida och Alicia mfl är på disco ikväll och jag följde med Tobbe och gänget till Bonefish Grill för middag.
I fredags blev jag bjuden på 4-rätters middag hos fam Nyberg! Helt underbart att sätta sig vid dukat bord och bara äta. Fantastiskt gott var det! Tusen tack! Efter maten spelade vi sällskapspel, mysigt.

Även i lördags blev jag bjuden på middag, hos Tobbe o Co, även det fantastiskt gott! Tack tack! Som ni märker går det ingen nöd på mig.....:)
Igår söndag blev det en riktig slappardag. Sol, pool, och bok.

Läste ut ovan bok och har nu börjat på Denise Rudbergs bok "Två gånger är en vana". Så den ska jag återgå till nu i väntan på att Olle o Freddan kommer hem.
Molly är alltid med på ett hörn.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hello vännen!

Vad härligt att bli bjuden på god mat och sällskap. Och att ha lata dagar. Molly ser ut att ligga helt underbart i soffan, och du sitter väl inte helt fel i solstolen heller kan jag tänka mig ;)))

Njut och ha det toppen!

KRAM KRAM

2012-01-17 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0